Programos/renginių kuratorius

Aušra Mančinskienė
(8 5) 239 58 00
ausra.mancinskiene@livadis.lt
Žemaitės g. 21, Vilnius
09.00-16.30 val.

Šie mokymai skirti, siekiant patenkinti konkrečios institucijos mokymo poreikius. Čia taip pat gali būti panaudoti moduliai iš kitų programų.

Moduliai/renginiai:

1
Administracinių nusižengimų teisena ir tyrimo rezultatų įforminimas
Tikslas: ugdyti darbuotojų, turinčių teisę pradėti administracinių nusižengimų teiseną, administracinės atsakomybės taikymo ir administracinių nusižengimų tyrimo rezultatų įforminimo kompetenciją.
1. Administracinių nusižengimų teisenos etapai – 1 akad. val;
2. Administracinių nusižengimų tyrimas, administracinio nusižengimo sudėtis- 1 akad. val;
3. Administracinių nusižengimų tyrimo rezultatų įforminimas: mažai pavojingos veikos žymėjimas, protokolų, administracinių nurodymų ir nutarimų surašymo tvarka- 1 akad. val;
4. Tyrimo rezultatų įforminimas naudojantis Administracinių nusižengimų registru (ANR) - 3 akad. val;

6 ak.val. 70 Eur
2
Profesinė etika ir korupcijos prevencija viešajame sektoriuje (užsakomasis seminaras)
• Korupcijos apibrėžimai, prielaidos, mąstai, formos ir rūšys
• Viešosios politikos etikos reglamentavimo ir taikymo svarba korupcijos prevencijai viešajame sektoriuje
• Korupcijos kaštai
• Pagrindiniai korupcijos bruožai ir kovos su korupcija kryptys
• Užsienio šalių korupcijos prevencijos viešajame sektoriuje politika, praktika ir jos taikymas Lietuvoje
• Teisinis korupcijos reglamentavimas Lietuvoje.
• Institucinė ir teisinė atikorupcinė bazė
• Korupcijos prevencijos priemonės ir jų taikymas korupcijos sumažinimui viešajame sektoriuje
6 ak. val.
3
Valstybės valdymo ir administracinės sistemos modelis Lietuvoje: esamos situacijos analizė (užsakomasis seminaras)
8 ak. val.
4
Efektyvaus bendravimo įgūdžiai
Tikslas-padėti tobulinti bendravimo įgūdžius, reikšmingus įvairiose valdymo situacijose: susirinkimuose, posėdžiuose, derybose, pokalbiuose apie darbo kokybę ir pan.
Pagrindinės temos:
• Bendravimo funkcijos ir tikslai;
• Bendravimo būdai ir etapai;
• 3 “AŠ” lygiai;
• Bendravimo stiliai;
• Kaip Padaryti Tokį Įspūdį?
• Viešas kalbėjimas;
• Suvokti ir įsiminti nformaciją padedančios priemonės
• Pozityvus mąstymas;
• Grįžtamojo ryšio teikimas ir priėmimas;
• Aktyvus klausymasis;
• Nežodinis bendravimas;
• Klausinėjimas;
• Konstruktyvūs veiksmai konfliktinėje situacijoje.
8 ak. val. 70 Eur
5
Motyvuojantis bendravimas ir bendradrabiavimas efektyvioje komandoje. Organizacijos kultūros kūrimas (užsakomasis seminaras)
Tikslas – tobulinti komandinio darbo ir motyvuojančios dalykinės komunikacijos kompetenciją.
Pagrindinės temos:
• Efektyvi vidinė komunikacija – organizacijos brandumo požymis;
• Vidinės komunikacijos vadybiniai modeliai;
• Kaip susikalbėti skirtingiems ir kaip rasti bendrus efektyvius susitarimus?;
• 1 + 1 = 3? Motyvuojantis bendravimas ir bendradarbiavimas;
• Organizacijos kultūra: siekiamybė ar realybė.
8 ak. val.
6
Naujos redakcijos statybos įstatymo aktualijos (užsakomasis seminaras) (vyks Klaipėdoje)
Tikslas- supažindinti su naujos redakcijos statybos įstatymu.
Pagrindinės temos:
• Statybos įstatymo naujos redakcijos apžvalga;
• Teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos nauji įgaliojimai;
• Konsoliduotų statybos techninių reglamentų apžvalga;
• Konsultacijos.
4 ak. val.
7
Kibernetinio saugumo higiena. Organizacijos kompiuterių naudotojų kibernetinio saugumo mokymai.
Tikslas – padidinti organizacijos atsparumą kibernetinėms grėsmėms šviečiant darbuotojams kibernetinio saugumo higienos klausimais.
Pagrindinės temos:
• fundamentalūs saugumo principai;
• kibernetinių grėsmių išskirtiniai požymiai ir pasaulines kibernetinių grėsmių tendencijos;
• informacijos apsaugos ir kibernetinio saugumo teisinis reglamentavimas;
• saugaus darbo principai: slaptažodžiai ir jų apsauga; atsarginės kopijos; duomenų laikmenų apsauga; įtartinų el. laiškų ir socialinės inžinerijos atpažinimas; el. pašto ir interneto saugus naudojimas; mobilių įrenginių naudojimas.
5 ak. val.
8
Asmens duomenų apsauga (užsakomasis seminaras)
Tikslas- supažindinti dalyvius su pagrindiniais reikalavimais asmens duomenų tvarkymui ir pokyčiais įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (ES) 2016/679.
Pagrindinės temos:
• Esminiai pokyčiai įsigaliojus asmens duomenų apsaugos reformos metu priimtiems ES dokumentams;
• Pagrindinės sąvokos, asmens duomenų tvarkymo reikalavimai, asmens duomenų teisėto tvarkymo kriterijai, duomenų subjekto teisės, reikalavimai asmens duomenų saugumui pagal Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir pokyčiai įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui;
• Atsakomybė ir priežiūros institucijos įgaliojimai pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą;
• Pranešimas apie asmens duomenų saugumo pažeidimus ir kitos naujovės pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą.
6 ak. val.
9
Neigiamų emocijų ir konflikto valdymas (užsakomasis seminaras)
Tikslas- išmokti atpažinti ir valdyti konfliktines situacijas; tobulinti konstruktyvaus elgesio konfliktinėse situacijose stilių; praktiškai taikyti konfliktinės situacijos sprendimo modelį.
Pagrindinės temos:
• Kas yra konfliktas? Konflikto samprata. Konflikto anatomija: kokie elementai sudaro konfliktą? Konstruktyvūs ir destruktyvūs konfliktai;
• Konfliktų priežastys. Ar įmanoma išvengti konfliktų?
• Asmeninio konfliktų sprendimo stiliaus nustatymas. Konfliktų sprendimo modelis. Tinkamo konflikto sprendimo stiliaus pasirinkimas. Ar galime konkuravimą pakeisti bendradarbiavimu?
• Konfliktų valdymo būdų įvairovė – kurį rinksimės? Kovoti ar bėgti? Ką reiškia valdyti konfliktinę situaciją?
• Konflikto valdymo principai. Konfliktą gilinantis elgesys. Konstruktyvių veiksmų konfliktinėse situacijose algoritmas;
• Konfliktinių situacijų valdymo pratybos. Specifinių konfliktinių situacijų modeliavimas ir analizė;
• Emocijų konfliktinėje situacijoje atpažinimas ir valdymas. Kaip suvaldyti savo ir kitų neigiamas emocijas?
• Asmeninis konfliktinių situacijų valdymo įgūdžių tobulinimo veiksmų planas.
10
Asmeninė lyderystė ir jos galia (užsakomasis seminaras)
8 ak. val.
11
Tarptautinio protokolo pagrindai (užsakomasis seminaras)
8 ak. val.
12
Streso, emocijų ir konfliktinių situacijų valdymas (užsakomasis seminaras)
Tikslas- tobulinti streso valdymo gebėjimus, apimančius stresinės reakcijos suvokimą, streso ženklų atpažinimą ir streso įveikimą, įtvirtinti pozityvias nuostatas į konfliktinės situacijos konstruktyvaus sprendimo galimybes.
Pagrindinės temos:
• Streso požymiai ir pasekmės;
• Atsparumas stresui;
• Pagrindiniai streso valdymo principai;
• Sudėtingos situacijos: nuo pavojų prie galimybių;
• Konflikto vertinimas: pozityvus konflikto aspektas;
• Konfliktinių situacijų valdymo pratybos. Specifinių konfliktinių situacijų modeliavimas ir analizė.
5 ak. val.
13
Korupcijos prevencija (užsakomasis seminaras)
Pagrindinės temos:
• Korupcijos suvokimas, paplitimas ir reali patirtis;
• Korupcijos pasireiškimo (paplitimo) priežastys (valdymo sistemoje, institucijoje (organizacijoje), atliekant pareigines funkcijas);
• Korupcijos rizikos valdymas;
• Korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymas;
• Teisinė atsakomybė už korupcinio pobūdžio teisės pažeidimus (nusikalstamų veikų identifikavimas ir kvalifikavimas);
• Korupcijos prevencijos priemonės;
• Interesų konfliktai ir jų valdymas. Privačių interesų deklaravimo ypatumai;
• Profesinės etika kaip korupcijos prevencijos priemonė.
8 ak. val.
14
Vadovavimas ir komandinis darbas (užsakomasis seminaras)
Tikslas- ugdyti dalyvių gebėjimus, būtinus įgyvendinant ir tobulinant vadovavimo komandai procesus.
Pagrindinės temos:
• Žmogiškųjų išteklių valdymo tendencijos ir organizacijos kultūra;
• Bendravimo ir darbo įstaigoje organizavimas, vidinė komunikacija;
• Vadovų vaidmenys;
• Komandos samprata, vaidmenys komandoje, komandos sudarymo etapai;
• Problemų sprendimo būdai komandoje.
8 ak. val.
15
Etika ir korupcijos prevencija (užsakomasis seminaras)
Pagrindinės temos:
• Socialinės prielaidos korupcijos atsiradimui bei jos prevencijai;
• Korupcijos apraiškos viešajame administravime, šių apraiškų identifikavimas;
• Veiksmai prieš administracinę korupciją;
• Teisinis korupcijos prevencijos reglamentavimas nacionaliniu bei tarptautiniu lygiu institucijos, vykdančios korupcijos prevenciją;
• Korupcijos prevencijos priemonės;
• Korupcijos priežasčių analizė, rizikos faktoriai, korupcijos raiška ir prevencija organizacijoje;
• Korupcija kaip etinė problema. Valstybės tarnautojo etika ir korupcinis elgesys;
• Interesų konfliktas valstybės tarnyboje.
6 ak. val.
16
Savivertės ugdymas
Tikslas- prisidėti prie dalyvių savivertės sustiprinimo.
Pagrindinės temos:
Kas yra savivertė?
Kaip atsiranda negatyvus savęs vertinimas?
Kaip formuojasi savivertė?
Savivertės tipai;
Modeliai ir antimodeliai;
Kaip reaguoti į kritiką?
Metodai savivertei stiprinti.
8 ak. val. 80 Eur
17
Administracinių teisės pažeidimų kvalifikavimas ir administracinių nuobaudų skyrimas
Tikslas- supažindinti dalyvius su administracinių teisės pažeidimų kvalifikavimo taisyklėmis; administracinės atsakomybės tikslais ir ypatumais; administracinių nuobaudų sistema; ,,administracinio teisės pažeidimo“ ir ,,nusikaltimo“ sąvokų skirtumais; administracinės atsakomybės taikymo subjektais; administracinių teisės pažeidimų sudėtimi; administracinių teisės pažeidimų bylų tyrimu ir administracinių teisės pažeidimų protokolų surašymo, bylų nagrinėjimo procedūromis; teismų praktika administracinių teisės pažeidimų bylose; padėti išvengti klaidų tiriant ir nagrinėjant administracinių teisės pažeidimų bylas.
Pagrindinės temos:
• Administracinė atsakomybė;
• Administracinio teisės pažeidimo sąvoka;
• Administracinių nuobaudų sistema;
• Administracinių teisės pažeidimų kvalifikavimo taisyklės;
• Administracinių teisės pažeidimų bylų teisena.
8 ak. val. 80 Eur
18
Kaip kokybiškai aptarnauti klientą ?
Tikslas- supažindinti dalyvius su kliento konstruktyvaus aptarnavimo priemonėmis, padedančiomis suprasti savo ir kliento elgesio priežastis, išmokyti parinkti tinkamas bendravimo strategijas, bei bendraujant panaudoti metodus, padedančius užbėgti konfliktinėms situacijoms už „akių“.
Pagrindinės temos:
• Kas yra geras aptarnavimas? Kuo vadovaujantis klientas priima sprendimus?
• Kliento aptarnavimo ABC ir praktiniai patarimai. Ką sakyti, kaip sakyti, kodėl sakyti?
• Frazių, padedančių laimėti kliento palankumą, įvardinimas;
• Bendravimo principai, galiojantys tiek bendraujant su klientais, tiek ir realiame gyvenime;
• Kodėl klientai pas mus taip dažnai ateina išlieti pykčio?
• Kaip bendrauti su klientu, kad pokalbis būtų konstruktyvus?
• Kliento siunčiamų žinučių „tarp eilučių“ teisingas interpretavimas;
• Bendravimas sudėtingose situacijose;
• Priemonės, padedančios užbėgti konfliktams už „akių“.
8 ak. val. 80 Eur

Parašykite atsiliepimą apie mokymų programą

Sprendimas: EVO MEDIA ©1999-2017 Lietuvos viešojo administravimo institutas (LIVADIS) Visos teisės saugomos